Archiv článků

Kokořínsko 2005

Boggy, Donald, Vřešťa, Pískle Kokořínsko, hrad Houska, Máchova stezka Po zimní pauze opět nadešel čas celovíkendových akcí pod širák a tahle Boggynina byla zvlášť lákavá, jaký to div, že jsme se na nádraží sešli pouze čtyři. Ovšem legrace byla i bez velkého počtu účastníků.   Večer jsme...

Tajuplný ostrov - voda 2002

Nás 9 vyvolených... ...se sešlo u klubovny, naprosto nevědoucích, co se může dít. Ale podle vesel, vest a pádel v kufru Píďova auta, jsme pochopili, že jedeme někam na vodu. Později jsme vyrauchovali, že na Sázavu. Po naložení všech věcí jsme se naložili i my sami. Devět dětí, pádla, vesty,...

Děti kapitána Granta 2002

Byla sobota... ...3. března 2002. Ufon, Jirka, Pískle, Vřeštidlo, Mrazík, Šnek, Miko, Niky a Kolumb se Štěnetem vyjeli z nádraží směr Červené pečky. Všichni měli dobrou náladu. Kolumb Předčítal z nějakého deníku, který našel. Stálo tam, že máme zachránit kapitána Granta. Z jeho příbuzenstva,...

Indiánské léto 2002

V pátek... ...vypukly nejrůznější přípravy na zítřejší akci, uklízel se lom, stavěla tee-pee, hangár, upravovalo ohniště a zpřístupňoval interiér klubovny. Postupně přijížděli první účastníci. Večer se rozdělal oheň, zpívalo se, vyprávělo... k chuti nám přišla i smaženice z potmě...

Letní tábor Pygmalion 2001

Po spojení... ...všech tří dílu tajemného touše, který jsme přesně podle instrukcí z dopisu obdrželi od záhadné postavy, jsme se s ohlušujícím výbuchem a ohnivými kulisami ocitli úplně ztraceni v neznámé zemi.Čekala zde na nás spousta nástrah a nebezpečí, ale naštěstí se nás ochotně ujal přátelský...

Tábor 2016

V červenci (10.-23. 2016), stejně jako v předchozích letech, pořádáme dětský letní tábor na Zádušní louce u Kostelce u Heřmanova Městce. Tábor je pořádán pro děti ve věku 9-16 let. Účast není podmíněná členstvím v oddílu. Děti nižšího věku mohou jet po individuální domluvě.   Již nyní...

Výpravy 2015/2016

13.12. 2015     - Výprava Aquapark Pardubice   1/2016             - Zimní víkendová...

Výprava do Nouzova 15.-17.1.2016

Tentokráte jsme za cíl zimní výpravy zvolili tábořiště T. K. Průzkumníku v Nouzově u Zásmuk. Jako první se k výpravě připojil v pátek odpoledne Mára, spolu s Rochňou připravili maso na sobotní guláš, zabalili proviant a ještě s Ondrou, který se přidal o půl čtvrté, byli v 16:10 na smluveném...

Výprava Aquapark Pardubice

V brzkých hodinách nedělního rána 13. prosince se marodkou oslabená skupinka čtyř vedoucích (Rochňa, Ondra, Miko, Lukyn), dvou rádkyň (Kachna, Áďa) a přibližně stejně malého počtu dětí (Bibi, Vašík, Tomášek, Pat a Mat) vydala vlakem do Pardubického Aquaparku. Při čekání na vlak jsme si s dětmi...

Výprava do Sedmihorek

Po dlouhé době opět přišel čas na dvoudenní výpravu a tentokrát na nás čekaly překrásné scenérie Českého ráje, na které nás navnadil Ondra. V sobotu ráno jsme se setkali na nádraží v Kolíně v sestavě: Rochňa, Miko, Ondra, Gwell, Kachna, Nikys, Kája, Bibi a Daneček. V Poděbradech jsme...